Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace SAP HANA
Semianiaka, Yauheni ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Daněk, Lukáš (oponent)
Práce je věnována analýze dat, a to pomoci ICT. Je zřejmé, že klasický způsob vypořádání s daty není vyhovující. Proto se využívá celá řada nástrojů, které mění pohled na práci s daty. Příkladem je zkoumaný systém SAP HANA. Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s platformou SAP HANA jako nástrojem na analytické zpracování velkých množství dat (zvláště v oblasti široko pojatého marketingu a oblasti řízení vztahů se zákazníky) na příkladu aplikaci SAP Customer Engagement Intelligence. Dílčím cílem je seznámit čtenáře s možnostmi využiti HANA v produktech SAP a metodami zpracování velkých množství dat, Big Data, implementovanými v HANA. Bakalářská práce je rozdělena do dvou častí: teoretické a analytické. V teoretické časti je poskytnut přehled v oblasti tzv. Big Data, SAP HANA a jejich propojeni. V analytické části práce se již pozornost zaměřila na konkrétní analýzu využití SAP HANA v podnicích s cílem poukázat na výhody plynoucí z použití produktů založených na HANA. Hlavním přínosem této práce je popis řešení postavených na platformě SAP HANA na příkladu Customer Engagement Intelligence. Tato práce je určena jak veřejnosti zajímající se o produkty SAP, tak i odborníkům hodlajícím získat základní přehled o možnostech, které nabízí platforma SAP HANA.
Big Data a jejích potenciál pro bankovní sektor
Firsov, Vitaly ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Touto prací chci prozkoumat současné (r. 2012/2013) moderní trendy vývoje Business Inteligence a zaměřit se konkrétně na rychle se rozvíjející a, dle mého (a nejenom) názoru, velice perspektivní oblast analyzování a využívání Big Data (česky Velkých Dat) ve velkých podnicích. V první, úvodní části práce najdete obecné informace a formální náležitosti jako cíle práce, na koho je práce orientovaná a kde by se dala využit. Dále jsou tu popsané vstupy a výstupy, struktura, metody dosažení cílů, možné přínosy a omezení. Protože současně působím jako datový analytik v největší bance České Republiky, České spořitelně, tak jsem se zaměřil na využití Big Dat v bankovním sektoru, neboť si myslím, že v této oblasti je možno dosáhnout velkého přínosu sběrem a analýzou Big Dat. Vlastní práce je rozdělená na 3 části (kapitoly 2, 3-4, 5). Ve druhé kapitole práce se dozvíte, jak se vyvíjela oblast BI, jak se měnila historicky, co je BI dnes a jakou budoucnost BI předpovídají experti, mezi které patří i světoznámá a uznávaná analytická společnost Gartner. Ve třetí kapitole se zaměřím na Big Data samotná, co znamená tento pojem, čím se Big Data liší od klasických podnikových informací, dostupných z ERP, ECM, DMS a jiných podnikových systémů. Dozvíte se o způsobech ukládání a zpracovávání tohoto typu dat, stejně tak o již existujících a použitelných technologiích, zaměřených na Big Data. Ve čtvrté kapitole se soustředím na využití Big Dat v podnikání, informace z této kapitoly budou odrážet mé osobní názory na potenciál Big Dat na základě mých zkušeností během praxe v České spořitelně. V závěrečné části shrnu celou tuto práci, vyhodnotím, jak jsem splnil definované na začátku cíle a vyjádřím svůj názor na perspektivu celého trendu Big Data analytiky na základě zjištěných a analyzovaných během vypracování této práce informací.
Analysis of the processes and tools of campaign responses evaluation
Hlaváčková, Lýdia ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Tesárek, Petr (oponent)
Tato práce je specializovaná na analýzu reakcí klientů banky na marketingové kampaně. Za účelem takové studie jsou z pohledu informačních systémů esenciální systémy pro řízení vztahů se zákazníky, tedy CRM systémy, a to i jejich operační část, se kterou pracují všichni zaměstnanci, i analytická sloužící na agregaci a využívání informací operační části na rozhodování. Pro správné porozumění business logiky těchto systémů se práce zabývá také oblastí přímého marketingu, který je objektem CRM kampaní. Z teoretického hlediska je pro vyhodnocování kampaňových reakcí klientů vhodné zabývat se také Customer Intelligence a jeho vybranými tématy. V práci jako případová studie posloužila konkrétní situace v bance působící na českém trhu, která v současnosti pracuje na zavedení nového CRM systému Siebel. Situace v bance i na projektu má dynamický charakter. Cílem práce je zjistit a konkrétně nastínit jak CRM systém podporuje vyhodnocování marketingových kampaní důležité pro podporu rozhodování o produktech nabízených klientům a o volbě vhodné komunikace. Také je poznamenáno jaké jsou další možnosti rozvoje těchto analytických nástrojů.
Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu
Pavel, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce se zabývá metodami pro lepší poznání zákazníků internetového obchodu. Souhrnně se tato problematika označuje Customer Intelligence. Jedná se o prostředky, které mají za úkol zvýšení hodnoty jednotlivých zákazníků pro společnost. Základem je využití časem nahromaděných dat o klientech k získání potřebných informací. Práce si klade za cíl vytvořit systém Customer Intelligence uzpůsobený potřebám společnosti. Pro internetového prodejce je nutné do systému zapojit také webovou analytiku. V teoretické části je objasněno postavení a význam Customer Intelligence v rámci informačního systému podniku. Dále je zde probrána hodnota zákazníka. Je postupováno od základních způsobů stanovení hodnoty zákazníka, před jeho celoživotní hodnotu pro společnost až po možnosti skórování zákazníků. Praktická část práce pojednává o prováděných analýzách zákaznických dat, jež jsou hlavními podklady pro realizaci Customer Intelligence řešení. Je vysvětleno, jak bude s těmito získanými informacemi nakládáno. V závěru je popsána technická realizace a problémy, které bylo nutné během implementace vyřešit.
Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR
Maňáková, Helena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Customer relationship management je přístup zahrnující sofistikované metody, které napomáhají komplexnímu zvládnutí vztahů s firemními zákazníky. Tvrdá konkurence v globálním měřítku, kdy dochází k zostřování podmínek obchodování, vede podniky k zamyšlení nad svým portfoliem zákazníků. V České republice se stále více hovoří o zákaznické orientaci a péči o vztahy se zákazníky. Poznání zákazníků je klíčovým faktorem úspěchu. Tomu napomáhají informační technologie pro řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Firmy si uvědomují nákladnost těchto technologií a hledají levnější a dostupnější řešení. Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit kritéria úspěchu CRM softwaru jako služby v České republice. Předmětem práce je stanovit metodu zjištění jednotlivých aspektů úspěchu, provést výzkum a zhodnotit jeho výsledky. Práce obsahuje podled na úrovně CRM, souhrn kritérií pro výběr CRM aplikace, popis technologie SaaS -- software jako služba, výzkum s uvedenými výsledky a závěr.
Analytické CRM v bankovnictví
Nebřenský, Aleš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Ing. Petr Matuštkí, NESS, (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou aplikace technologií a nástrojů Business Intelligence pro podporu analytických, plánovacích a kontrolních činností pracovníků komerčních bank ve sférách komunikace se zákazníky, prodeje produktů novým i stávajícím zákazníkům, servisu a podpory zákazníkům. Cílem práce je podat komplexní pohled na problematiku analytického CRM v bankovnictví, analyzovat podstatné aspekty řešení a navrhnout funkce, procesy a data odpovídající principům podnikání komerčních bank. Teoretický rámec diplomové práce se zaměřil na strategii řízení vztahů se zákazníky, základní principy vztahového marketingu, analýzu stavu a vývojových tendencí v oblasti Customer Intelligence a vymezení základních principů aplikací IS/ICT využívaných pro implementaci CRM strategie. Navazující část práce se věnuje aktuálním trendům českého bankovního trhu, bankovním činnostem a aplikační architektuře IS/ICT komerčních bank. Hlavní část práce se soustředí na analýzu a návrh funkcí, procesů a datových oblastí analytického CRM. Z provedené analýzy vyplývá doporučení implementovat funkce pro odhad sklonu zákazníka k nákupu produktu jako vhodný technologický nástroj pro řízení akvizice zákazníků a pro výběr zákazníků do přímých marketingových kampaní. Podobně funkce analytického CRM poskytující pravděpodobnost odchodu zákazníka může přinášet důležitou přidanou hodnotu pro aktivity bank zaměřené na udržení zákazníků.
Hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu v systému CeMF
Bém, Martin ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Švarcbachová, Jarka (oponent)
Cílem práce je navrhnout systém hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu pro aplikaci CeMF společnosti Digital Resources. Navržený systém je základem pro vytvoření nadstavby typu Customer Intelligence pro řízení zákaznického portfolia. Cíle je dosaženo pomocí propojení Balanced Scorecard, Customer Relationship Managementu a principů Business Intelligence. Práce stanovuje 122 zákaznických ukazatelů ve 28 dimenzích a obsahuje i obecný návrh implementace pro Microsoft SQL Server 2005.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.